Cum puteți adăuga elevi în clasa dvs. la Școala Intuitext? Pasul 1: Intrați în contul dvs. la Școala Intuitext. Pasul 2: Accesați secțiunea „Membri”. Pasul 3: Folosiți opțiunea „Invită membri”. … Continuă lectura „Cum puteți adăuga elevi în clasa dvs. la Școala Intuitext?”
Regulamentul oficial al Concursului „CLASA MEA” Concurs: CLASA MEA! 27 februarie 2024 – 12 martie 2024 (ora 23:59) Art. 1. Organizatorul concursului Organizatorul concursului „CLASA MEA!” … Continuă lectura „Regulamentul oficial al Concursului „CLASA MEA””
Ghid metodic: predarea fracțiilor egale Predarea fracțiilor egale Ce sunt fracțiile egale? Fracțiile egale reprezintă o noțiune fundamentală în matematică, însă dificil de înțeles de către elevii din … Continuă lectura „Ghid metodic: predarea fracțiilor egale”
Ghid metodic: Compararea fracțiilor cu întregul folosind metoda CPA Ghid metodic predarea Fracțiilor: Compararea fracțiilor cu întregul În cercetările pedagogice analizate, apar două metode de a preda fracțiile: 1) metoda corespondenței – împărțim o prăjitură/o pizza la … Continuă lectura „Ghid metodic: Compararea fracțiilor cu întregul folosind metoda CPA”
Ghid practic pentru predarea fracțiilor la clasele primare Știați că elevii din Singapore la testarea internațională pentru clasa a IV-a TIMSS sunt pe locul I? Una dintre metodele … Continuă lectura „Ghid practic pentru predarea fracțiilor la clasele primare”
Regulamentul oficial al Concursului „Scenarii de lecție pentru educație motivantă!” Concurs: Scenarii de lecție pentru educație motivantă! 2 – 12 februarie (ora 23:59) Art. 1. Organizatorul concursului Organizatorul concursului „Scenarii … Continuă lectura „Regulamentul oficial al Concursului „Scenarii de lecție pentru educație motivantă!””
Dezvoltarea competențelor specifice la Matematică: Ghid practic Întrebarea cum dezvoltăm competențele specifice la Matematică ne urmărește pe parcursul fiecărui an școlar. Psihopedagogii belgieni coordonați de Philippe Parmentier … Continuă lectura „Dezvoltarea competențelor specifice la Matematică: Ghid practic”
Abordări pedagogice pentru dezvoltarea competențelor specifice: Ghid practic pentru învățători Urmare a numeroaselor definiții date conceptului ”competența”, J. Aubret şi P. Gilbert (2003, pp.8-9), desprind patru trăsături comune ale noţiunii … Continuă lectura „Abordări pedagogice pentru dezvoltarea competențelor specifice: Ghid practic pentru învățători”
Înțelegerea provocărilor predării tablei înmulțirii: o perspectivă neuroștiințifică și didactică Didactica predării matematicii la clasele a II-a și a III-a Învățarea tablei înmulțirii este o etapă fundamentală în studiul matematicii și o provocare pentru mulți elevi. Abordările tradiționale de învățare … Continuă lectura „Înțelegerea provocărilor predării tablei înmulțirii: o perspectivă neuroștiințifică și didactică”
Cum să dezvoltați competența de a descrie obiectele, ființele din universul imediat sau imaginar la clasa a III-a Didactica disciplinelor CLR și LLR din învățământul primar În clasa a III-a, elevii continuă să exploreze lumea din jurul lor, învățând despre diferitele tipuri de obiecte și ființe, … Continuă lectura „Cum să dezvoltați competența de a descrie obiectele, ființele din universul imediat sau imaginar la clasa a III-a”