Ghid metodic: exemple de citire si strategii de eficientizare a procesului Citirea este una dintre cele mai importante competențe pe care elevii din clasele primare trebuie să le dezvolte. Dobândirea abilității … Continuă lectura „Ghid metodic: exemple de citire si strategii de eficientizare a procesului”
Ghid metodic: Metode eficiente de integrare a elementelor de construcție a comunicării în lecțiile de LLR Limbajul este esențial în dezvoltarea armonioasă a copiilor, iar predarea limbii române în ciclul primar necesară o abordare constructivă și … Continuă lectura „Ghid metodic: Metode eficiente de integrare a elementelor de construcție a comunicării în lecțiile de LLR”
Ghid metodic: Metode și tehnici eficiente pentru dezvoltarea competenței de receptare și producere a mesajelor scrise Cum dezvoltăm capacitatea de receptare a mesajului scris și de exprimare în scris la elevii din învățământul primar? De ce … Continuă lectura „Ghid metodic: Metode și tehnici eficiente pentru dezvoltarea competenței de receptare și producere a mesajelor scrise”
Ghid metodic: Formarea inițială a cadrelor didactice în perioada 1900-1926 Acest articol face parte din campania #Respect pentru dascăli! Formarea inițială a cadrelor didactice în perioada 1900-1926 a cunoscut numeroase … Continuă lectura „Ghid metodic: Formarea inițială a cadrelor didactice în perioada 1900-1926”
Ghid metodic: Abordări pedagogice pentru dezvoltarea competențelor specifice Urmare a numeroaselor definiții date conceptului ”competența”, J. Aubret şi P. Gilbert (2003, pp.8-9), desprind patru trăsături comune ale noţiunii … Continuă lectura „Ghid metodic: Abordări pedagogice pentru dezvoltarea competențelor specifice”
Ghid metodic: Cum să dezvoltați competența de a descrie obiectele, ființele din universul imediat sau imaginar la clasa a III-a Didactica disciplinelor CLR și LLR din învățământul primar În clasa a III-a, elevii continuă să exploreze lumea din jurul lor, învățând despre diferitele tipuri de obiecte și ființe, … Continuă lectura „Ghid metodic: Cum să dezvoltați competența de a descrie obiectele, ființele din universul imediat sau imaginar la clasa a III-a”