Ghid metodic: Neuroștiința și matematica: care este legătura dintre dezvoltarea simțului numeric și învățarea matematicii

Ghid metodic: Neuroștiința și matematica: care este legătura dintre dezvoltarea simțului numeric și învățarea matematicii

Legătura dintre învățarea matematicii și simțul numeric – date din ultimele cercetări din domeniul neuroștiințelor

Știați că numeroase cercetări demonstrează că dobândirea competențelor matematice influențează obținerea succesului în carieră (Rivera-Batiz, 1992), alegerile în domeniul sănătății … Continuă lectura „Ghid metodic: Neuroștiința și matematica: care este legătura dintre dezvoltarea simțului numeric și învățarea matematicii”
Ghid metodic: Înțelegerea provocărilor predării tablei înmulțirii – o perspectivă neuroștiințifică și didactică

Ghid metodic: Înțelegerea provocărilor predării tablei înmulțirii – o perspectivă neuroștiințifică și didactică

Didactica predării matematicii la clasele a II-a și a III-a

Învățarea tablei înmulțirii este o etapă fundamentală în studiul matematicii și o provocare pentru mulți elevi. Abordările tradiționale de învățare … Continuă lectura „Ghid metodic: Înțelegerea provocărilor predării tablei înmulțirii – o perspectivă neuroștiințifică și didactică”